• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Ekonomia współdzielenia jako alternatywny model biznesowy.

Reklamę jesteśmy w stanie podzielić na reklamą handlową i na reklamę społeczną. Z tą drugą na pewno mamy do czynienia znacznie rzadziej, albowiem w telewizji czy w prasie możemy o wiele częściej zetknąć się z reklamą, jaka tworzona jest w celach komercyjnych. Reklama z pewnością jest niesłychanie skutecznym narzędziem marketingu oraz tak ściśle mówiąc gdyby nie ona, to nie wiedzielibyśmy o istnieniu wielu przeróżnego rodzaju artykułów czy usług – polecamy ANCHOR. Bezsprzecznie jest więc niezwykle pomocna, a co więcej, niesłychanie w wielu przypadkach ma do spełnienia także parę funkcji, od czasu do czasu jest to na przykład kreowanie wyznaczonych postaw społecznych (takie zadanie niemniej jednak pełni poniekąd reklama społeczna). Dzisiaj za najbardziej popularne reklamy uważa się w głównej mierze reklamy telewizyjne i internetowe i z tymi też można się zetknąć przeważnie. Niewątpliwie telewizja oraz Internet stały się najdynamiczniej rozwijającymi się środkami masowego przekazu oraz dzięki nim równolegle możemy dowiadywać się o wiodących markach na rynku i o oryginalnych produktach, które na nim się pojawiają.

1. Sprawdź stronę

2. Dowiedz się więcej

3. Blog

4. Przeczytaj więcej

5. Dowiedz się jak

Categories: Blog

Comments are closed.